Istorija duga 30 godina ZAM d.o.o.
Maloprodaja „ZAM“, sa sedištem u Inđiji, kao DOO postoji od 1992.god. Ova maloprodaja svoj rad je započela sa jednim maloprodajnim objektom 1989.god. Danas poseduje 20 (dvadeset) samouslužnih maloprodajnih objekata u kojima se obavlja prodaja robe široke potrošnje. Svi objekti smešteni su na teritoriji grada Inđije, nose naziv „Žuti marketi“ a logo maloprodaje „ZAM” DOO i njenih maloprodajnih objekata „Žuti marketi” prepoznatljiv je lokalnom stanovništvu
Zašto Žuti
Naziv „Žuti marketi” maloprodajnim objektima dodeljen je od strane kupaca. Naime, prvi maloprodajni objekat bio je opremljen žuto-crvenom opremom. S toga su potrošači međusobno govorili da kupovinu obavljaju u „Žutom”. Vlasnik maloprodaje „ZAM” DOO, Zdravko Mrđa, odlučio je da usvoji i dodeli maloprodajnom objektu naziv „Žuti marketi”. Naime, vlasnik maloprodaje „ZAM” DOO je meštanin grada Inđije, gde zajedno sa svojom porodicom živi i radi. To olakšava praćenje ponašanja i zahteva kupaca, navika i njihovih sklonosti, stiče se lojalnost kupaca i gradi se njihovo poverenje.
Vaši Žuti Marketi ZAM d.o.o.
Pored sigurne kupovine za kupce, naše preduzeće brine i o bezbednosti zaposlenih u radnom okruženju I pruža sve neophodne uslove za rad. Trenutno „ZAM“ DOO zapošljava oko 180 radnika različitih profila, a najveći broj zaposlenih su trgovci po zanimanju. O zadovoljstvu na radu u maloprodaji „ZAM” DOO svedoče retke fluktuacije radnika kao i nekolicina radnika koji već 15 (petnaest) godina verno i sa zadovoljstvom provodi svoj radni vek u ovom preduzeću. Vodeći brigu o kupcima i zaposlenima „ZAM” DOO obezbeđuje sebi sigurno mesto na tržištu i stvara mogućnosti za dalji rast i razvoj. Kako „Žute markete” kupci nazivaju „prodavnice naselja”, oni osećaju slobodu da traže informacije, pomoć i savete zaposlenih u bilo kom trenutku.
Strategija, misija i vizija
„Žuti marketi” imaju, svaki pojedinačno, malo tržišno područje koje opslužuju. Cilj ove politike je da se pokrije celo tržište sa više maloprodajnih objekata, a da svaki maloprodajni objekat pruža adekvatan parking prostor, asortiman i uslugu kupcima. Maloprodaja „ZAM” DOO u svojim maloprodajnim objektima primenjuje strategiju niske inicijalne cene. Ovom strategijom maloprodaja „ZAM” DOO nastoji da ostvari veliko tržišno učešće putem zaračunavanja relativno niske cene proizvoda i velikim obrtom robe. U bliskoj budućnosti se planira proširenje lanca maloprodajnih objekata na teritoriju cele opštine, obuhvatajući sela u istoj – Bešku, Krčedin, Novi Slankamen I Nove Karlovce.
Adresa